مصاحبه گواردیولا پس از برد مقابل شیاطین سرخ

مصاحبه گواردیولا پس از برد مقابل شیاطین سرخ




 

 


مصاحبه گواردیولا پس از برد مقابل شیاطین سرخ


تاریخ : یکشنبه ،
8 خرداد 1390

مربي جوان بارسلوناهيچ شکي در قهرماني تيمش نداشت. او معتقد است که نتيجه نهايي ديدار فينال حاصل تلاش شاگردانش بود.


پپ گواردیولا، مربی جوان باشگاه بارسلونا بدون هیچ شک و شبهه ای معتقد است که شاگردانش شایسته قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا بودند. دیدار فینال این فصل از رقابتها شنبه شب درورزشگاه ومبلی برگزار شد و بارسلونا توانست با نتیجه 1-3 منچستریونایتد را شکست دهد.

در پایان این مسابقه پپ گواردیولا به تی وی ایی گفت:« این اصلا آسان نیست. باید به منچستریونایتد به خاطر بازی فوق العاده ای که به نمایش گذاشتند تبریک گفت؛ آنها هم شایسته کسب عنوان قهرمانی بودند ولی قهرمانی واقعا سخت است. ما هم خوشحال هستیم، چون می دانستیم که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا چقدر کار سختی است.ما خیلی خوب خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم و دنیا دید که ما با شایستگی به قهرمانی رسیدیم. ما به طرز فوق العاده ای بازی را کنترل کردیم.»

گواردیولا با تمجید از آماده سازی تیمش در آستانه دیدار فینال، این را کلید موفقیت تیمش دانست :« امسال ،در مقایسه با فینال رم، ما فرصت بیشتری برای آماده سازی برای بازی فینال داشتیم. توانستیم تا خیلی خوب خودمان را آماده فینال کنیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.همه ما از این قهرمانی واقعا خوشحالیم.تاریخ منچستریونایتد حکایت از آن داشت که کار سختی را پیش رو داریم. آنها در سطح واقعا بالایی بازی کردند و بعد از گل اول ما به سرعت تلاش کردند وبا بهره گیری از تنها فرصتی که داشتند بازی را به تساوی کشیدند. فکر می کنم ما باید راضی باشیم؛ چون بازی حساس و پایاپایی بود.این پیراهن و تاریخ باشگاه بود که ما را به فینال رساند. با نتیجه 1-2، بازی به نفع ما شد و به بهترین نحو ممکن و با کنترل توپ و میدان بازی را پیش بردیم ولی تا زمانی که سوت پایان به ثمر نرسد، نمی توان گفت که کار تمام شده است»

گواردیولا در سه سالی که هدایت بارسا را برعهده داشت، به دو قهرمانی اروپایی با این تیم رسید.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل